Polityka_blog_top_bill_desktop
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot1
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot2

27.11.2006
poniedziałek

OWCA +

27 listopada 2006, poniedziałek,

Miołek napisać cosik o tej „Owcy plus”. No to pise. Niezorientowanyk informuje, ze „Owca plus” to program, ftóry mo słuzyć temu, coby owiecek w nasyk górak było coroz więcej i więcej. No i w ramak tego programu lokalne władze Małopolski … Czytaj dalej

21.11.2006
wtorek

Leprekony

21 listopada 2006, wtorek,

No to juz wiemy, ze krasnoludki na świecie som. A jak som krasnoludki, to som tyz pewnie i inkse skrzaty, karzełki, gnomy, koboldy, liliputy … i jesce trolle, ftóre tym sie rózniom od reśty, ze niekoniecnie som małe – mogom … Czytaj dalej

17.11.2006
piątek

Wróg publicny numer 2?

17 listopada 2006, piątek,

Fto jest najgroźniejsym przestępcom w Polsce? Wiadomo: pon Hubert H. A fto jest następny po nim? Moze sie okazać, ze pon Majewski, ten, co to w kozdy poniedziałek mo w TVN-ie satyrycny program pod tytułem: „Szymon Majewski Szoł”, a w … Czytaj dalej

15.11.2006
środa

Najpikniejsy komitet wyborcy

15 listopada 2006, środa,

Właściwie to jo nie wiem, ftóry komitet w ostatnik wyborak był najpikniejsy. Ale wiem za to, ftóry mioł najpikniejsom nazwe: GAMONIE I KRASNOLUDKI! Pikno nazwa, krucafuks! Przynajmniej wreście dowiedziałek sie jednej woznej rzecy – ze krasnoludki som na świecie (bo … Czytaj dalej

13.11.2006
poniedziałek

F-Sesnoście

13 listopada 2006, poniedziałek,

Na mój dusiu! Nie wiem skąd, ale skądsi Sebastianicek dowiedzioł sie, ze mom z tymi F-Sesnoście cosi wspólnego! No to skoro cało rzec wysła na jaw, nimo co dalej ukrywać, ino trza pedzieć prowde i tylko prowde. A syćko zacęło … Czytaj dalej

8.11.2006
środa

Zakopcie mnie pod zielonym smrekiem

8 listopada 2006, środa,

Przy okazji dnia Syćkik Świętyk abo Dnia Zadusnego (teroz juz nie boce) w jednej telewizji (tyz juz nie boce ftórej) godali o smyntorzak dlo psów. Pokazali jakomsi poniom, ftórej taki smyntorz barzo sie podoboł, bo dzięki temu moze ona odwiedzać … Czytaj dalej

6.11.2006
poniedziałek

Profil Pona premiera

6 listopada 2006, poniedziałek,

Z komentorzy pod moim poprzednim wpisem wnioskuje, ze juz wiecie, o cym napisoł piątkowy „Dziennik” – jakiś pracownik biura prasowego rządu pedzioł fotoreporterom, ze nie wolno fotografować premiera z profilu. Cemu? Tego nie wiem. Moze ftoś z Kancelarii Premiera dowiedzioł … Czytaj dalej

3.11.2006
piątek

Złodzieja zatrudnię

3 listopada 2006, piątek,

Pytoł mnie Borsucek, co z tym Felkiem znad młaki, cy zarobił dutki dzięki wilkom, cy nie zarobił? Na wselki wypadek przyboce, o co sło. Syćko zacęło sie od tego, ze pod wpływem wasyk komentorzy ulitowołek sie nad głodującym stadem wilków … Czytaj dalej

css.php