Polityka_blog_top_bill_desktop
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot1
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot2

31.12.2007
poniedziałek

Głuptok typu Spajki

31 grudnia 2007, poniedziałek,

Hahaha! Hahaha! Haha! Hahahahaha! O, krucafuks! Hahaha! Haha! Haha! Haha! Wyboccie mi ten śmiech, ale kie zabrołek sie do ryktowania dzisiejsego wpisu o Spajkim, to od rozu przybocyłek se, jak ten głuptok, ubrany w same ino gacicki, piknie stawił coła … Czytaj dalej

29.12.2007
sobota

Co mo piernik do wiatraka?

29 grudnia 2007, sobota,

1. W wiatraku ryktuje sie mąke, ftóro jest potrzebno do upiecenia piernika – to juz klasycno odpowiedź na hyrne pytanie. Ale som tyz inkse rzecy, ftóre łącom wiatraki z piernikami. O cym bedzie mowa w następnyk punktak. 2. Mało ze … Czytaj dalej

23.12.2007
niedziela

Felkowy grosik

23 grudnia 2007, niedziela,

Felek znad młaki, co to jest najbogatsy w mojej wsi, roz w tyźniu cierpi na ból brzucha. A dokładniej – w kozdom niedziele. Kielo rozy do kościoła pódzie, to podcas zbierania na tace nagle wstoje, godo, ze brzuch go znienacka … Czytaj dalej

20.12.2007
czwartek

List gońcy

20 grudnia 2007, czwartek,

          Po tym sprzątaniu przedświątecznym myślałam, że padnę na twarz. – zawołała Hortensjecka 13 grudnia, roku nie pamiętnego, ino biezącego, o godzinie 15.41. – Ciekawa jestem kto wymyślił te świąteczne porządki, chciałabym go dostać w swoje ręce ;), … Czytaj dalej

16.12.2007
niedziela

Kultowy wpis

16 grudnia 2007, niedziela,

Baca siedzioł przed telewizorem i oglądoł kultowy film. A ze ten film juz sie końcył, baca zastanawioł sie, co oglądać dalej, bo na jednym programie mioł sie za kwile zacąć kultowy kabaret, a na drugim – nowy odcinek kultowego serialu. … Czytaj dalej

13.12.2007
czwartek

Śwarno córka Cornego Kotlika

13 grudnia 2007, czwartek,

Winien wom jestem, moi ostomili, małe wyjaśnienie. No bo w przedostatnim wpisie godołek o hamerykańskim kongresmenie Joe Bacy, ale nie pedziołek, skąd sie w tej Hameryce wziął cłek o tak oscypkowo brzmiącym nazwisku. No to juz piknie wyjaśniom. Bocycie, jak … Czytaj dalej

6.12.2007
czwartek

Co dostoł Eustachy Petronelski?

6 grudnia 2007, czwartek,

Na mój dusiu! Widzieliście w telewizji te reklame? Nie wiem jak wy, ale jo rozcarowołek sie straśnie, kie to uwidziołek! Tako pikno, wprowadzająco w świątecny nastrój muzycka, taki pikny cyściutki śniezek, tako pikno drewniano chałupecka, najpierw z zewnątrz, a potem … Czytaj dalej

4.12.2007
wtorek

Siła oscypka

4 grudnia 2007, wtorek,

Dostołek meila od nasego rodaka z Hameryki (imie, nazwisko i płeć do mojej owcarkowej wiadomości). No i ten nas rodak, choć po drugiej stronie kuli ziemskiej zyje, to od casu do casu do rodzinnego kraju przyjezdzo, a i góry nase … Czytaj dalej

css.php