Polityka_blog_top_bill_desktop
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot1
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot2

30.12.2010
czwartek

Jaki mo być Nowy Rocek

30 grudnia 2010, czwartek,

Scynścliwego Nowego Roku! Takie wy, ludzie, składocie se zycenia wse, kie nojdziecie sie w poblizu granicy między 31 grudnia a 1 stycnia. Jest tyz inksy rodzaj noworocnyk zyceń, porównujący rok mijający z nadchodzącym. I wte zycenia brzmiom na przykład tak: … Czytaj dalej

27.12.2010
poniedziałek

Nietypowe Święta

27 grudnia 2010, poniedziałek,

… i po Świętak. Nie wiem, jak przebiegły one w inksyk chałupak, ale w mojej – barzo nietypowo. Pewnie fcecie wiedzieć dlocego? Cy moze dlotego, ze zabrakło choinki? Nie! Bo choinka była! Barzo pikno, z piknymi bombkami, lampkami i łańcuchami. … Czytaj dalej

17.12.2010
piątek

Niek prowda lezy pośrodku!

17 grudnia 2010, piątek,

Jako pogoda bedzie w Święta? O to gazeta Metro spytała poniom Cedzyńskom-Ziembe, co to jest dyzurnym synoptykiem IMGW-u. No i ta poni synoptyk tak pedziała: Mróz trzymać będzie jeszcze kilka dni, bo we wtorek temperatura wzrośnie do ok. zera stopni. … Czytaj dalej

15.12.2010
środa

Ten wpis moze zaroz zostać skasowany

15 grudnia 2010, środa,

Krucafuks!!! Wolołbyk tego wpisu nie ryktować. Ale wyryktowołek. Ino teroz sie wahom… Moze od rozu go skasować? Zanim ftokolwiek zdązy przecytać? Ot, wystarcy wartko wejść do Łotrpressa, piknie kliknąć w takie jedno miejsce – i juz po kłopocie. Kusi mnie, … Czytaj dalej

4.12.2010
sobota

System pona Sokratesa

4 grudnia 2010, sobota,

W łońskim tyźniu wkleiłek tutok wpis o antycnym blogu Pona Jakuba. A kie wkleiłek, to zacąłek o tym antyku rozmyślać i… rozmyślom do tej pory. Takie to jest wielkie oddziaływanie starodownej kultury śródziemnomorskiej na umysły! Nie ino na ludzkie, ale … Czytaj dalej

css.php