Reklama
Polityka_blog_top_bill_desktop
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot1
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot2
Hau! - Blog Owczarka Podhalańskiego Hau! - Blog Owczarka Podhalańskiego Hau! - Blog Owczarka Podhalańskiego

26.09.2007
środa

Kie Zakopane było pikne

26 września 2007, środa,

Zakopane, Zakopane… Cy ono do sie jesce lubić? Som tacy miłośnicy Tater, co godajom, ze absolutnie nie, ze zblizenie sie do granic tego miasta na mniej niz pół kilometra grozi śmierzciom abo kalectwem, a przynajmniej popadnięciem w głębokom depresje. Inksi … Czytaj dalej

19.09.2007
środa

I mój tyz!

19 września 2007, środa,

Ze polityka nie jest mi zupełnie obojętno – to wiecie. Ze jednak w trosce o swoje owcarkowe zdrowie lubie sie casem na pare kwil od tej polityki odgrodzić – chyba tyz wiecie. A cym sie odgradzom? Ano róznie: gorcańskimi wierchami, … Czytaj dalej

14.09.2007
piątek

Ballada o Wojciechu Dziubasie

14 września 2007, piątek,

Cy ftoś z wos był moze w Tworylnem w sierpniu 1983 roku? Jeśli tak, to jest duze prawdopodobieństwo, ze spotkoł tamok Wojciecha Dziubasa. Kiesik juz wspomniołek tego niezwykłego osobnika w komentorzu pod własnym blogiem, ale tak se myśle, ze ftoś … Czytaj dalej

10.09.2007
poniedziałek

Jak dostać wize do Hameryki

10 września 2007, poniedziałek,

Dostołek meila od pona Andrzeja Gruszczyka, górola spod Turbacza, ale nie z mojej wsi, ba z inksej, od Mietecki w niecałe pół godzinki mozno autem dojechać. A ten meil był tak pikny, ze muse wom kawałecek zacytować: Tak se dumom … Czytaj dalej

7.09.2007
piątek

Pozdro

7 września 2007, piątek,

„Pozdro”. Abo jesce krócej: „pzdr”. Tak to sie teroz na koniec meili pise, coby było łatwiej i sybciej. No bo kieby ftoś fcioł napisać: „pozdrowienia”, to musiołby jaz dwanoście rozy w klawiature prasnąć, a do „pozdro” wystarcy ino seść, do … Czytaj dalej

css.php